Hic et nunc/ Här och nu

Tro inte jag slutat…

…skriva bloggar. Nejdå, men jag har fullt upp med att sortera och få in en del Irlandskort som jag tror kan vara av intresse för andra än mig själv. Minnen blir starkare då man i efterhand tittar på kort som man tagit. Dessutom tar mina hantverk en del av min tid. Dessutom har jag blivit aningen latare. Nu visar jag sista kortet för dagen den 17 januari. Erik fick nästan tvingas lämna stranden. Jag förstår, det var en magisk stämning. Inte bara syn utan även hörsel. Havets brusande och vindens vinande. Jag som älskar hav och vatten kände en oerhörd mäktighet.
3 svar

  1. Michèle

    C\’est magnifique, quelle belle photo ! C\’est magique de pouvoir découvrir tous ces pays avec les photos des amis . Je te souhaite une bonne nuit . Je t\’embrasse .

    10 februari, 2010 kl. 18:03

  2. L'Ami

    Oh ! Splendide cette photo ! on dirait une mer d\’or….Peux-tu me l\’envoyer dans mon livre d\’or ?Ce serait super sympa de ta part…..Gros Bisous….l\’Ami Gilbert

    11 februari, 2010 kl. 13:59

  3. Inger

    GOD MORGON och VÄLKOMMEN HEMförstår att du haft en underbar resa Bara Irland klingar så längtansfullt i mina öron Har alltid velat åka dit och till skottland En dag kanske När kroppen testat färdigt, sina möjligheter och vet var den står med sin kapacitet Blir spännande att få se dina bilder.En vacker och kärleksfylld ALLA HJÄRTANS dag önskar jag dig KRAM

    13 februari, 2010 kl. 00:25

Kommentera

