Hic et nunc/ Här och nu

Testar lite..

..på olika detaljer med min kamera. På fotot är ett arvegods från min mor. Jag fick, som jag ser, med spegling från fönstret men det är ju som sagt bara en test.
3 svar

  1. Michèle

    Ce vase est superbe ! Oui, tu as raison, on voit des reflets, mais ça ne gêne pas sur la photo . Est-ce toi qui a fait cette merveille ? Bonne soirée . Bisous

    19 februari, 2010 kl. 14:54

  2. Quinny

    Så utsökt vacker! …och så ytterst ovanlig! Jag har aldrig sett en liknande vas i mitt liv. Då skall du veta att jag varit hos de flesta antikhandlare, där jag farit fram. Det är ju en skam att du inte kan ha den framme och titta på denna skönhet i vardagslag, men jag förstår dig. Går den i bitar finns ingen ersättare. Högt affektionsvärde samt ett samlarvärde gör den unik. Under alla år som jag sprungit hos din mor och far har jag aldrig sett denna klenod. Kanske din lilla mamma gömde den, som du gör…?Tack, för jag fick se den, och du min Storasyster, de små guldropparna syns mycket väl på min datorskärm.

    20 februari, 2010 kl. 04:56

  3. L'Ami

    Magnifique ce beau vase chère Amie…..Bisous de l\’Ami Gilbert

    27 februari, 2010 kl. 02:25

Kommentera

