Hic et nunc/ Här och nu

Lugn dag idag…

…och vårdagjämning har vi nu haft så nu knallar det på till sommar och….
I natt kom Rocky in med sin första mus och det var inte roligt att hitta ett halvt mushuvud under köksbordet.
I går var jag ute och promenerade minst 5 km. Visst var det skönt när jag kom hem. Igår hämtade jag också en CD-skiva med inscannade bilder hos Expert, där var ett par foto som jag gärna vill visa. Det första är taget förra året då mitt barnbarn avslutade dagis. Det är en liten högtid för barnen och jag tycker det är så rart. Här nedan ser ni lilla Bonnie ta sin examen.
 
Och nu visar jag ett äldre foto av Erik och Sasha som jag tycker är fint.
Nu tittar solen fram och jag funderar på att gå ut tillsammans med min kamera en liten stund innan jag ska iväg till mitt silversmide.
//Gunilla
3 svar

  1. Michèle

    Je trouve cette fête très bien pour les enfants . Ici, ça n\’existe pas . Ils sont bien mignons tes petits-enfants . Bonne soirée et bonne semaine . Je t\’embrasse

    21 mars, 2010 kl. 14:22

  2. Quinny

    Vilka fina minnen. Lite ovanligt också att man får en examen efter att ha gått "dagis". Alla länder har sin kultur och seder, det tycker jag är fint. Det gäller att spara sina fina minnen. Söta kort på söta barn!

    22 mars, 2010 kl. 04:15

  3. Gunilla

    Måste säga att "Jag älskar de här ungarna" mer än allt.

    31 mars, 2010 kl. 14:38

Kommentera

