Hic et nunc/ Här och nu

En solig dag men kallt….

…På norrsidan hade jag +4 grader. En promenad har jag tagit men inte några foton. Jag har inte haft inspiration. I stället har jag sytt färdigt en docka idag. Det får vara en fotbollskille som får namnet "Totte".
 
3 svar

  1. Skyttenman

    Hejsan, det var ett tag sedan. Vårvärmen vill inte riktigt infinna sig. Fortfarande köldgrader på nätterna och så fort solen går ner sjunker temperaturen snabbt. Men tack vare svag vind har det varit en hyfsat bra dag i sol, till och med nere vid sjön."Totte" är ju en riktig tuffing, som säkert kommer att platsa ute på plan…Ha en bra fortsättning på veckan! Kram/SA

    3 maj, 2010 kl. 15:28

  2. Quinny

    Oj, vilken snobbig fotbollskille! Honom skulle "flickorna" se… Jo, det blir en liten titt på fotbollträning idag, men det är kallt och vinden blåser snålt om nacken. Det är så våren är säger F, det är inte att blanda ihop den med sommaren… där fick jag. Ibland känner man sig upp och ner. Det bara kommer, jag har ju fått för mig att något är fel när, det gäller skärm, dator eller mus resp tangentbord. Det blir inte som jag VILL… Kan felet vara hos mig själv… kanske…?Söt är din docka i alla fall och en bra bild därtill.

    4 maj, 2010 kl. 03:12

  3. Marianne

    Jättefin docka och väldigt bra val av hårfärg 🙂 Kallt som tusan har det varit men idag tittade iaf. solen fram så vi kunde sitta på balkongen en stund! Kramar om och önskar dig soliga sköna dagar!

    10 maj, 2010 kl. 14:32

Kommentera

