Hic et nunc/ Här och nu

Skriver och undrar…

..om det är fler än jag som märker att Windows live förändrats märkbart och i mitt tycke till det sämre. För att hantera olika funktioner i spacet nödvändigas jag  att logga in flera gånger om. Gästboken visas ej som förut; inte kan man skriva med olika fonter och färg och som jag ser går det inte heller att skicka med bilder. Under fliken alternativ finns inte längre statistik och inte kan jag som förr se om jag fått några kommentarer. Sedan denna ändring kom till stånd har jag inte haft ett enda besök. Vad har hänt? Som det nu är känner jag inget intresse till och av mitt space.  Vill Windows live bli av med sina besökare???
Hoppas någon vill svara på mina frågor.
Ha en bra söndag
//Gunilla
3 svar

  1. Quinny

    Ja, du Storasyster, jag tror att spacet kommer att ändra sig, intregreras mer i Windows Live. Tror nog att namnet Live Spaces kommer finna kvar, men brukandet av det blir annorlunda. Windows har nog sina skäl… Kom över till mig, där jag är, tror du tycker om det i längden!!Storkram till digLilla Ysta som inte kommer in på sin egen sida. Inloggad eller inte…

    13 juni, 2010 kl. 12:48

  2. Skyttenman

    Hej i natten! Vet inte vad jag ska skriva, vad inte jag kan skriva, hur mycket jag kan skriva… Förändringen av space är förödande! Tittar man in där är det så och tittar jag in här så är det annorlunda… Alla förändringar är till det sämre vad jag hittills förstått. Tråkigt är det och flera har redan sökt sig till andra bloggplatser….

    16 juni, 2010 kl. 18:26

  3. Skyttenman

    Tack för dina kommenterar! Dessa har jag kunnat se.Synd om vänner ska spridas för vinden bara för att space-ansvariga struntar i vad brukarna tycker. Eftersom antal tecken tydligen är begränsat här, instämmer jag kort i det som din syster skriver. Jag finns ju där sedan tidigare…Ha det gott min vän, och fortsätt att visa dina fina bilder — någonstans! Kram /SA

    16 juni, 2010 kl. 18:27

Kommentera

