Hic et nunc/ Här och nu

Det fungerar inte..

…att lägga till ett foto under bloggtexten så jag lägger en länk så får vi se om det går.
Jag kan inte förstå hur personal på Windows tänker och arbetar och också med nochalans mot brukarna när de sänder ut uppdateringar som skapar problem . För att utföra en tjänst får jag logga in fem, sex ggr. Nog kunde de lägga upp en sida med information så att man vet vad som är ändrat och vad som gäller. Inte heller kan man nå berörda och ansvariga. Känns verkligen irriterande.//Gunilla
 
 
 
5 svar

  1. Nadine-Gabrielle

    imposible de voir les photos, il faut vérifier tous les paramètres de confidentialités, bises

    24 juni, 2010 kl. 06:06

  2. Michèle

    Félicitations Gunilla, c\’est très beau tout ce que tu fais ! j\’aime beaucoup . Bises

    24 juni, 2010 kl. 09:57

  3. Millroll

    Håller med! Det har nästan alltid varit så på spaces, att de uppdaterar så att det blir till det sämre. Men nu är det ju ännu sämre än vanligt. Det problem som du har, har jag däremot inte märkt. Men kommentarerna får inte bli för långa! =(

    12 juli, 2010 kl. 17:48

  4. Millroll

    Har inte haft samma problem som du med bilderna. Däremot kan jag inte hämta bilder från mina egna on-linealbum till bloggen som förut. Mycket krångligt. Men så länge mediaplayern finns kvar är jag kvar. Sköna bilder du har här! Ha det fint!

    12 juli, 2010 kl. 17:51

  5. geneviève

    Gunilla, tu fais dejolies choses…..comment fonctionne ton blog ??????bien, mal ????

    24 augusti, 2010 kl. 11:38

Kommentera

