Hic et nunc/ Här och nu

En regnig söndag…

…och jag har suttit och försökt komma in på olika användares sidor. Jag har även försökt skriva kommentarer och meddelande i gästböcker men det vill inte fungera på de flesta ställen. Jag har en misstanke att användare inte har ställt sina sekretessinställningar till offentligt i annat fall är det jag som inte kunnat ställa mina rätt. Lyckas jag skicka en kommentar så står, istället för mitt användarnamn, "någon på windows live" Känner bara frågetecken. En del har ramlat bort från min vänlista. En dag löser det sig nog men jag tycker nog windows kunnat gått ut med bättre information på sina ändringar. I vilket fall så stannar jag kvar. Gräset blir säkert inte grönare på andra sidan utan ställer bara till ännu mer besvär. Visst, jag älskar hösten men inte riktigt så här tidigt. Vi får hoppas på en skön indiansommar, som jag kallar det. Brittsommar säger en del andra.
Till de som läser min blogg önskar jag allt gott
//Gunilla
4 svar

  1. Skyttenman

    Problemen med Live Space fortsätter ser jag. Synd att det inte blir någon rätsida på problemen. Önskar även dig en bra fortsätttning på det som är kvar av sommaren! /SA

    8 augusti, 2010 kl. 15:04

  2. Gunilla

    Kram till dig Sa. I morgon är det dags för ögonkoll.Får inte regna för jag promenerar upp.Idag har det varit för mycket blöta

    8 augusti, 2010 kl. 16:52

  3. berit

    Hoppas det går bra på ögonkontrollen. Är du opererad?

    9 augusti, 2010 kl. 07:41

  4. berit

    Hoppas det går bra på ögonkontrollen. Är du opererad?

    9 augusti, 2010 kl. 07:41

Kommentera

