Hic et nunc/ Här och nu

Och idag blev det…

…en regnig fredag men vad gör det när det finns regnkläder. Mycket har hänt men ändå inget jag känner speciellt för att skriva om. Mina barnbarn är här vilket medför både glädje och jobb. Ibland kan jag ha 8 till 10 barn härinne. Kompisar och kompisars kompisar. För tillfället sover den här krabaten i min säng. En glad liten kille vid namn Tito.
Helt fantastiskt att jag kunde få in ett foto i min blogg. Vem vet, kanske windows börjar återställa sig lite. Glad får jag vara för varje moment som verkar fungera. Glad skulle jag vara att få lite besök i min gästbok också….
En bra helg önskar jag alla mina besökare
//Gunilla
3 svar

  1. vindvittra

    Ja Den unge lille Tito är verkligen en riktig liten sööting!!Segt internett får även jag brottas med.Vackra bilder från Danmark, kul att få ta del av demDet där med barn o barnbarn känner även jag till he he..!Men man får väl sova ut någon kall vinter dag så man återhämtar lite nya krafter tills nästa sommar kommer åter.hälsningar Kristina

    19 augusti, 2010 kl. 09:35

  2. Gunilla

    Tack Kristina. Jag har inte rättighet att skriva i den gästbok inte heller att kommentera under dina foton. Kan inte heller skicka privat meddelande på grund av dina sekretessinställningar. Jag är ledsen för det.Kram //Gunilla

    19 augusti, 2010 kl. 12:46

  3. geneviève

    Bonjour Gunilla………….as-tu passé debonnes vacances ??????????? ce BB joufflu, c\’est un enfant à ta fille, ou en ton fils ?????????Bonne soirée; je t\’embrasse….je vais traduire ce qui est écrit……

    24 augusti, 2010 kl. 11:33

Kommentera

