Hic et nunc/ Här och nu

En underbar dag…

…om än lite blåsig har vi haft idag. Tog mig en långpromenad utmed Vättern som var lite grön av ilska, men lika vacker som alltid. Tyg har jag varit och handlat för att klä om mina köksstolar. Rött och vackert som säkert kommer att lysa upp tillvaron. Försöker ändra om min sida lite men har inte kommit så långt och vet heller inte  hur slutresultatet kommer att bli. Det går ju alltid att göra förändringar. Det tar sin tid också på grund av att sidan inte vill fungera som förr men jag får väl se den som en dagbok och vän. Den som kommer in är välkommen. Några av mina franska vänner får jag brevväxla med via mail och det går ju faktiskt bra det med. Nu i september startar jag upp med mitt silversmide. Jag får se om ögonen klarar av påfrestningarna. Det är ju inte mycket till syn jag har på vänsterögat men det får jag leva med. Vävningen går bra och fotar gör jag ju med högerögat. Tog ett foto på minstingen Tito innan de for. Han är ett riktigt solskensknippe. Tillgiven och älsklig.
Som ni förstår är det en stor saknad efter dessa livsnjutare . Kram till alla och mina kära därborta på Irland  Stor Kram
//Gunilla
2 svar

  1. Skyttenman

    Hej i natten! Inte lätt komma fram med kommentarer på space inte… Förstår att du saknar livsnjutarna. Och vilken enastående fin bild du tagit på Tito!Kram/SA

    2 september, 2010 kl. 17:56

  2. Quinny

    Godmorgon, syster! Tror du inte jag har försökt att komma in på din sida, både igår och nu på morgonen, omöjligt!!! Nu är jag här!! Underbart foto på lille Tito, en riktig liten spjuver. Det är inte att undra på att man faller för sådana små män…Din sida blev fin, jag längtar tillbaka hit, förtår bara inte varför det är så trögt?Kram till er alla och lägg in mer bilder! (krav)Lilla Ysta

    4 september, 2010 kl. 00:55

Kommentera

