Hic et nunc/ Här och nu

Längesedan…

…jag skrev i mitt space. Varför?? Jag vet faktiskt inte men problemet med mina ögon har gjort sitt till. Det blir ansträngande att sitta vid datorn och jag vill kanske spara mina krafter till en del annat. Men jag tänker fortsätta. Nu kommer windows live tydligen att lägga ner verksamheten och rekommenderar att man går till Word press. Jag vet inte mycket om detta så det skulle vara intressant om några andea talar om hur de resonerar. Jag tycker här har varit bra men som det nu är har jag faktiskt inte kontakt med någon, tyvärr!!
Hösten är en tid som jag tycker mycket om med sina starka färger och sin klara luft  och idag har vi haft ett helt underbart väder. En tid som ger ro i själen och fyller mig med harmoni.Några foton lyckades jag få till och dem har jag lagt in under katalogen oktober. För övrigt tycker jag livet lunkar på och som sagt "Vi är alla del av livet som är obegripligt och vår viktigaste uppgift är vårt dagliga liv". Jag idkar mina hantverk i rasande fart så länge ögonen bär.
Skulle önska jag hade lite mer matnyttigt för mina läsare men det finns inte just nu. En skön vecka önskar jag alla som läser min blogg.
//Gunilla
 
 
2 svar

  1. Skyttenman

    Hej Gunilla! Skulle just klicka mig in bland dina bilder när jag fick se ditt inlägg. Space går till synes en utdragen nedläggning till mötes. Kram/SA

    11 oktober, 2010 kl. 17:36

  2. Quinny

    Min kära Storasyster! Jag har tittat på word-press. Förstår ingenting så det är inget för mig. Vet inte ens om jag stannar på den plats jag är på för där förstår jag inget heller… :=( men den är kanske lite bättre än word-press för där verkade det vara högst deprimerande. Hyssh, little baby, men jag kände det så. Kramar dig hårt, min syster och önskar dig en fin dag. Vi hörs!Lilla Ysta

    12 oktober, 2010 kl. 07:04

Kommentera

