Hic et nunc/ Här och nu

Ett av de sista blogginläggen..

..här på live innan jag flyttar till någon annanstans. Mycket har hänt både oro och glädje . Nu vill jag visa några enkla foton på mitt nyfödda barnbarn samt på min födelsedagsbukett från min allra käraste väninna. Lille Liam kom till  världen under mycket dramatiska förhållanden den 1 nov. I går ,som först, fick jag se honom. En skör och älsklig liten varelse som jag önskar får växa upp med lyckan vid sin sida. Tog några foton då han tillitsfullt sov på sin fars arm och ett par i bilbarnstolen. Så nu är jag äntligen farmor och hoppas jag också blir en bra sådan.  //Gunilla
 
 
 
 
 
3 svar

  1. Michèle

    Bonsoir Gunilla . J\’ai essayé de traduire ton billet sur internet, mais ce n\’est pas facile .Tu as un nouveau petit-fils, il est magnifique . Je suis sçure que tu vas passer de très bons moments à ses côtés . Je m\’habitue petit à petit sur wordpress, ce n\’est finalement pas mal, mais au début c\’est dur ! Ton bouquet est superbe . Bonne nuit . je t\’embrasse . michèle

    17 november, 2010 kl. 18:58

  2. Nadine

    Félicitations, Gunilla, ainsi qu\’aux heureux parents ! Je t\’embrasse. Nadine.

    19 november, 2010 kl. 12:07

  3. Quinny

    En liten prins är född! Så förunderligt vacker… Hoppas hans väg genom livet blir solig och inte alltför djupa dalar. Grattis, Farmor, nu kommer du få veta vad det innebär… Kram till dig, Lilla Ysta

    23 november, 2010 kl. 15:16

Kommentera

