Hic et nunc/ Här och nu

Min tid…

—höst och vinter. Ja då trivs jag och det har alltid varit så, varför vet jag inte. Visst är sommaren vacker med all sin fägring och enkelhet, men min själ har bestämt sig för detta val.  Snön knastrar under mina fötter och klar lut och himmel möter mig då jag tar mina kvällspromenader. Måsten och tvång ochbekymmer kyls ner och harmonin kommer mig till mötes.

Jag håller på att försöka förstå det här programmet och vi får se vad jajg lyckas med. Som jag sett på andra sidor så finns de möjligheter även jag vill ha men det gäller att hitta rätt kommando. Nu tänkte jag försöka få in några foton, alltså går jag tillverk med det nu.

//Gunilla

Grattis min prinsessa

Erik Tusenkonstnären

Outforskat barn

                                                                            

Bonnie Tacksam linslus

2 svar

  1. salut Gunilla, content de te retrouver… avec des jolis petits visages pleins de vie !
    bravo !

    6 december, 2010 kl. 10:28

  2. Bonsoir Gunilla
    Je trouve que tu te débrouilles plutôt bien avec ton blog . Je vais t’envoyer une lettre pour essayer de t’expliquer certaines choses que j’ai mis sur mon blog . Ce serait trop long à mettre dans un commentaire, et puis, selon le thème qu’on a choisi, on ne peut pas faire les mêmes choses, alors ce n’est pas très facile d’aider les amies . Je tape mon problème dans le moteur de recherche et parfois je trouve la solution . Je passe beaucoup de temps ! A bientôt Gunilla . Je t’embrasse

    6 december, 2010 kl. 23:29

Kommentera

