Hic et nunc/ Här och nu

Vacker vinterdag…

..och jag sitter och förvånas över wordpress alla finesser somjjag inte kan komma underfund med. Vill så gärna lägga till en vänlista och vill också få upp en ikon där man kan bläddra bland mina bilder. Dessutom vill jag kunna ändra textkfonter men ack nej….

Fick idag ett foto på min sonson. Han har tydligen börjat sin karateträning och vill väl visa upp sina färdigheter för sin farmor. Bra jobbat Liam, du kommer säkert att gå långt.

Julen står för dörren men jag tar det lugnt i år. Julklappar är jag klar med, inga överdådigheter här inte.

Jag ska nu ta mig en långpromenad och till kvällen försöka utforska wordpress administration lite mer.

Den som vill får gärna tipsa mig om ett och annat.

//Gunilla

Första karatelektionen

3 svar

  1. Nadine

    Bienvenue sur wordpress Gunilla, et quel bonheur de voir ce joli bébé.
    Je suis moi aussi passé à WordPress.
    Je t’embrasse.
    Nadine

    7 december, 2010 kl. 12:52

  2. Go’kväll, Storasyster! Vilken pangbild på Liam, en sådan liten krabat, visst blir han karatemästare och fotomodell dessutom. Förstår vem som… precis i det rätta ögonblicket, bravo!
    Som du vet blev det inga köp av på maratonsshoppingen. Bra, då sparade vi de örena!!
    Lite deppad över att jag inte har min kamera till hands… men försökte ta’ den vackra eftermiddagshimlen med den lilla, platta. Ibland tycker man bara att det är så vackert och vill ha en bild.
    Ha en bra kväll och du klurar säkert ut hur det skall funka i WordPress. Hasta inte det kommer… jag vet.
    Godnatt och sov sött från din
    Lilla Ysta

    7 december, 2010 kl. 20:15

  3. SA

    Hej Gunilla och tack för din hälsning hos mig! Visste inte att du fanns här på WP men hamnade här av en tillfällighet.
    Hoppas att du har det bra så här inför julen och att du får en riktigt
    GOD HELG!
    Själv kom jag aldrig underfund med WP och därför blev det Blogger, där jag trivs bra.
    Ha det gott! Kram/SA

    20 december, 2010 kl. 23:28

Kommentera

