Hic et nunc/ Här och nu

En julhälsning 2010

 

Nu har vi dan´  före dopparedan´och dottern kom hem med en gran till mig som jag nu klätt. Tanken var faktiskt att inte ha någon i år men ödet ville annorlunda. Jag sitter och funderar på om jag ska göra iordning Janson i kväll eller i morgon bitti´. Det lutar nog åt ikväll så jag kan få mojna mig lite julaftonsmorgon. De som kommer till mitt försök till sida önskar jag en lugn och harmonisk julhelg. Jag har dåligt med tålamod för att kunna hantera WP men jag tragglar ett litet tag till så får vi se. Tror att programmet har sina begränsningar och inte är så vänligt som windows live var.  Njut nu alla av er helg och ledighet .

//Gunilla

Ett svar

  1. Så roligt, Storasyster, att du lade in en julhälsning, så jag kan svara på den. Blev glad, att du har trevat dig framåt, sakta men säkert, här på WP. Tror det blir helt Ok i sista änden.
    Önskar dig och hela din familj en riktigt GOD JUL! …med allt som det tillhör. Det är riktigt juligt hemma hos dig och det höjer mysfaktorn! Trevligt!!
    Vi måste ses efter helgen, det är då, den riktiga tomten kommer… ;=))

    En Stor Varm Julkram
    Lilla Ysta, alltid

    23 december, 2010 kl. 19:17

Kommentera

