Hic et nunc/ Här och nu

Hyllning till Tito!

Många kramar på din första födelsedag!

 

1 år 10 jan 2011

 För ett år sedan var jag över haven och tog emot detta lilla barn som då kom till världen. Nu har ett år gått och han har vuxit upp till en liten krabat som nyfiket lär av allt han hör och ser. Ett frimodigt och lyckligt barn vilket är lätt att se av fotot ovan. Av hela mitt Mormorshjärta sänder jag tankar och kramar genom etern till mitt älskade lilla barnbarn.

Dagen hos mig har varit lugn och skön trots det trista vädret med plusgrader som vi fått. Jag försöker så gott jag kan med WordPress. Vill gärna skapa en vänsida. För ett par dagar sedan var jag ute och tog några foto. Då jag skulle lägga in dem idag såg jag att jag daterat dem 2010. Alltså ska jag ändra årtalet innan jag publicerar dem.

Jag ser att mörkret faller och kvällen gör sitt intåg så nu avslutar jag med att önska alla en skön söndagskväll.

//Gunilla

Ett svar

  1. Å, vilken härlig födelsedagssång av The Chipmunks! De är så söta att en annan ”faller i farstun”. Visst kommer lille Tito bli glad. Det var bra påhittat av dig.

    Apropå, isbilderna, så vackra, allihopa, men jag kunde inte komma in för att kommentera dem… Jag var tvungen att logga in och då måste jag registrera ett nytt konto.
    Bilden av de två flickorna med Tito, en sådan glädje, äkta glädje strålade ut från dem.

    Hör av dig!
    Storkram
    Lill Ysta

    10 januari, 2011 kl. 17:45

Kommentera

