Hic et nunc/ Här och nu

Mina ögon och Rockys päls…

…är inte i bästa skick. Jag tänker klippa honom idag eftersom jag har katthår i allt, även i smöret. Inte är det bra för mig, eller kanske det är det, då jag ser så dåligt. Försökte fånga honom på bild idag men för det första är han inte still och för det andra fungerar det visst inte längre för mig att ta manuellt. Ingen fara, jag lägger inte mer tid på hans dokumentation just nu. Det kommer fler tillfällen och kanske jag ska fokusera mig på mer stillastående objekt. Nåväl nu tänker jag ta en promenad i det milda väder som många längtar efter, inte jag. Antingen eller… Nu visar jag ett par sämre foto på Rocky före stora slaget och så får vi se om det blir några efter. //Gunilla

3 svar

  1. Berit Zethraeus

    Tråkigt med dina ögon. Lilla katten ser kramgo ut. Det är glashalt här i kväll. Har varit i Lund hos min son som bjudit på egenlagad mat. Körde jättesakta hem. Kram

    1 februari, 2011 kl. 21:37

  2. Nadine-Gabrielle

    J’ai réussi à venir sur le blog, j’ai du faire une erreur en recopiant l’adresse.
    Les photos sont magnifiques.
    Je t’embrasse, amitiés, Nadine.

    2 februari, 2011 kl. 08:40

  3. svartochvit

    Hejsan !
    Så roligt att du hittade till lilla mig 🙂
    så fin han e Rocky .
    mvh/Maria

    2 februari, 2011 kl. 22:55

Kommentera

