Hic et nunc/ Här och nu

Billy…

…fick den här waldorfdockan som namn. Han blev klar idag så jag tänkte presentera honom för omvärlden. Idag har jag varit ute och vandrat i tre timmar. Synd bara, att det mest är avgaser man får i sig. Jag får kanske dra ”åt skogen” i morgon. Önskar nu alla som läser en avkopplande helg. //Gunilla

4 svar

  1. Nadine-Gabrielle

    J’adore toutes ces jolies poupées de chiffon !

    26 februari, 2011 kl. 15:35

  2. Hello, Billy, vad fin och käck du ser ut. Hon är duktig din dockmakerska, som kan göra så fina dockor och i alla material.
    Vad duktig du är på att gå på promenad!! Jag har varit i fototagen och dokumenterat de gamla byggnaderna av Tabergs Yllefabrik. Jag klättrade och slant, men fick de bilder jag ville ha. Hoppas nu de blev bra, jag vet inte ännu.
    Mysfredag… näe, den är inte mer mysig än någon annan dag. Jag trodde faktiskt det var lördag igår… men vimsig det har jag ju alltid varit.
    …och du tycker inte om vivor!!!! :=C, jag gör det, de har ljuvliga färger, men står inte länge. Slit och släng kan man säga. Kan gilla nejlikor nu för tiden, men inte kalla!
    Nu skall jag i alla fall lördagsmysa tillsammans med Adam och hans far… stekta grisnjurar… det gillar jag!
    Ha det gott, min rara Storasyster, sköt väl om dig och ha lite mys-pys.
    Stor lördagskram till dig och Rocky
    Lilla Ysta

    26 februari, 2011 kl. 20:08

  3. Fin docka. Att du orkar promenera 3 timmar. En halvtimme är mer än nog för mig. I morgon fyller mitt äldsta barnbarn 22 år. Tiden går alldeles för fort. Nu måste jag snart sova. God natt

    26 februari, 2011 kl. 23:42

  4. Din klocka går nog lite fel. Här är den 23.44

    26 februari, 2011 kl. 23:44

Kommentera

