Hic et nunc/ Här och nu

Novemberkväll…

…och min favoritmånad. Jag har tillbringat lunchtid med en kollega. mt intogs och det var gott men för mig blir det för mycket då man tar buffé. Efter det tog jag en cykelrunda tillkyrkogården och pysslade. Ljus kanske jag tänder i morgon kväll. Stygnen på mitt finger är borta men värken och svullnaden är gräslig. Har inga speciela foto att publicera men tog ett foto på Louise den 29 och konverterade till svartvit. Kanske den är för hård men för att inte ha något bättre sätter jag den här. En underbar unge att fota.

Önskar alla de små som är knoppar idag få en ljuvlig och framgångsrik uppväxt. Minns min egen lycka och framtidsvision även om den inte blev som önskad.

God Natt världen

3 svar

  1. Kanoooooooon! Helt magisk bild av en liten knoppande skönhet. Varför gör inte du en utställning istället? Ja, jo jag menar det, porträtt tilltalar alla, helst då bra sådana.
    Åker upp till Östra Kyrkogården imorgon på morgonen så kan jag gå en liten runda på stan efteråt. Tror det är sånt som kallas att kombinera…
    Ha en bra dag, min vän, hoppas fingret håller sig i schack. Nu till tfn för ringa om vaccin till kroppen.
    Birgitta

    4 november, 2011 kl. 07:59

  2. lena

    Hej Gunilla, skönt att du tagit stygnen,men så tråkigt att du har så ont,hoppas på snar bättring.Vilket underbart foto på lilla Loise .Vi har varit på Slottskyrkogården och Rogberga kyrkogård och smyckat gravarna,det var så stämningsfullt och fint med alla ljus som brann.Ha en riktigt skön helg,Kram.<3❤ .

    4 november, 2011 kl. 20:44

  3. Det funkar!! Jättebra, blev förtjust i flera bl a i en som redan är såld…😦 Man blir ju sugen… det får du hälsa din dotters man. Väntar tills on line siten blivit färdig!!
    Ha det nu riktigt gott ikväll. Hoppas värken i fingret har avtagit något, det är inte gott att ha värk. Du måste hålla fingrarna i styr… ;-))
    Godnatt, drömmar av guld
    Lilla Ysta

    7 november, 2011 kl. 20:05

Kommentera

