Hic et nunc/ Här och nu

The art of Joey Hehir…

… länken till höger om och under detta inlägg, kan vara värt att ta  sig en promenad igenom. Galleriet bjuder på fantastiska bilder med mönster och färger som startar musik och toner inombords. Även en häpnadsväckande tystnad och lugn råder i vissa av bilderna. Här får betraktaren själv skapa sin vision. Joey har haft en del utställningar och ska ha en större i Kilkenny. Det här är en ny och annorlunda konststil som tar oss med på en resa i fantasin. 

http://joeyhehir.yolasite.com/contact-us.php

2 svar

  1. Innan jag säger godnatt, Storasyster, så var det väl toppen att få in Joey’s konst här.
    Om du har tid så gå in till mig och titta på Mimmi Pigg! En lös tand, en på gång och fyra nya… nedre.

    Godnattkram
    Lilla Ysta

    7 november, 2011 kl. 21:50

  2. Käraste Storasyster, det var helt himmelskt att träffa dig, att få bara vara hos dig, titta ut genom fönstret och i stort känna igen mig. Det var lite dimmigt att komma hem, men jag gjorde det. Det var så sant det där med dubbarna på däcken, även Frederick blev skrajsen… Där ser man.
    Vad glad jag blev att du tyckte om rosorna. Jag gjorde det och trodde att du kanske skulle tycka som jag.
    Härligt, ta det lugnt i veckan, njut och rå om dig själv. Jag tippar det blir svartntur sjal och kaki på benen… det heter duga!!
    Klart Rocky nosade efter mig… jag måste ju har luktat hund lång väg… och du skall tro de små snuffsarna nosade på mig också… var har matte varit, det luktar skumt… Lustigt Chinta ville inte komma till mig utan skulle ligga i Fredericks säng. Det gör hon aldrig…
    Har inte varit på datorn idag. Vi var på A6, köpte väskor och handlade på Coop. Gillade Coop, går nog dit i fortsättningen. …och väskorna hade ett vettigt pris. Nöjd och glad jag önskar dig nu en rofylld natt, dröm vackra drömmar… pussa lite lätt på Rocky från mig…
    Stor godnattkram
    Lilla Ysta

    10 november, 2011 kl. 21:16

Kommentera

