Hic et nunc/ Här och nu

En stilig ung man…

…mötte jag idag på förmiddagen, klockan tio, i mitt trapphus. Jag var på väg till isbanan för att hälsa på de skridskoåkande barnen Och där utanför min dörr satt han. Faktiskt blev jag blixtförälskad men..nu har jag haft åtskilliga män, så det fick räcka med en mysig kärlekstund på tu man hand, där i trappan. Eftersom jag för det mesta har min kamera med mig så kunde jag föreviga några bilder. Varsågoda både kvinnor och män…njut av denne stilige miniTIGER.

3 svar

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, vilka underbart fina bilder! Så söt liten kisse och en sådan bra fotograf!. Du gjorde rätt i att skaffa dig det objektivet som du längtat efter. Hoppas din inspiration har vaknat? Min har dalat… ;( det är nog bättre du öppnar en utställning, jag hjälper till…
    Måste ha ett bättre objektiv, men det jag vill ha kostar ”too much” och är man inte på fotobettet är det inte värt det. Fortsätt, fortsätt och fota dessa underbara bilder du är verkligen bra på porträtt och de är inte alltid det lättaste att ta! Applåd… klapp, klapp…

    En fotobeundrare av stora mått
    Lillasyster Birgitta

    28 februari, 2012 kl. 09:25

  2. Lena Persson

    Jag förstår att du blev Förälskad i denna underbara man.Jättefina bilder,man ser ju varje strå av kattens päls,och du har fångat ögonblicken,vilket inte alltid är så lätt. Det var så roligt att prata med dig i kväll,mycket lättare att springa ner till tvättstugan sedan.Stor Kram till dej.

    29 februari, 2012 kl. 21:11

  3. khentetkhas

    Il est très beau ce chat, malicieux ! Il y a un moment que je ne suis pas venue, manque de temps, nous rénovons la maison que nous avons acheté et il y a beaucoup à faire. Nous venons de terminer l’électricité qui était vétuste ainsi que l’isolation des combles. Nous avons aussi refait complètement la cuisine, je peux à nouveau préparer de bons petits plats dans une cuisine digne de ce nom. J’espère que tout va bien eu Suède, que le printemps arrive avec de jolies photos. je t’embrasse, amicalement Nadine.

    12 mars, 2012 kl. 13:08

Kommentera

