Hic et nunc/ Här och nu

Guld är dyrbart…

..men de här juvelerna är dyrbarare och en lycklig vecka fick jag tillsammans med dem . Nog försökte jag att fotografera dem men det var inte lätt eftersom det var med mitt objektiv som jag inte är van vid ännu. Dessutom ville jag inte trötta barnen med mitt fotograferande. Bilderna får tala för sig själva med fel och brister men med fyra lyckliga barn som modeller. Minstingen Tito ville inte titta på mig då han kom och när de åkte var han förtvivlad för, att jag inte följde med. Så fort lär de små att anpassa sig och skapa  relationer. För övrigt var gemenskapen med kusinerna varm, glädjande och viktig för alla.  Nu ser vi fram emot sommaren och att få träffas igen.

Bonnie

Bonnie

Tito

Tito

Sasha

Sasha

Erik

Erik

                                                                                                  

 

2 svar

  1. Visst talar bilderna…
    Barn är underbara att fotografera. Roligt att du delade med dig.
    Kram
    Birgitta

    25 april, 2012 kl. 16:06

  2. Fina bilder, fina barn! Du har verkligen fångat deras karaktärer, trots ”objektiva” problem..;-)

    1 maj, 2012 kl. 12:07

Kommentera

