Hic et nunc/ Här och nu

Till Brunnstorps gård…

…gick cykelturen idag. Lite kämpigt på ditvägen men hem hjälpte vinden och ”nedförlutet” till. En underbart solig och fin dag men kanske lite kall. I alla trädgårdar blommade det och folk pysslade på sina tomter. Vättern låg  lugn och endast enstaka krusningar syntes. Däremot hade båtarna  som kryssade på Vättern vind i seglen.

 

 

Med dessa bilder avslutar jag min söndag och drar mig tillbaka för att se på partiledardebatten.

 

2 svar

  1. granatapplet

    Ser härligt ut. Älskar vita narcisser. Jag var på promenad med min dotter i Sollentuna. Massor av vitsippor täckte marken. Underbart vackert

    6 maj, 2012 kl. 22:26

  2. Tack för din kommentar till ”En pojke…”. Jo, han är en begrundande liten man, behaglig och följsam i sitt sätt. Det är roligt att ha fått en kung i hjärtat och det för att stanna.
    Vackra bilder från Brunstorp. Nu finns det många motiv att fotograrera, om man har lust.
    Härlig tider vi har framför oss.

    7 maj, 2012 kl. 08:56

Kommentera

