Hic et nunc/ Här och nu

Våruppvisning 2012…

…var spännande, både för deltagare och anhöriga. Allt blev över förväntan. Barn och ungdomar presterade högt resultat. Visst pirrade det lite i magen på Louise som deltog i förtruppen men efteråt var alla nöjda. Inte lätt att fotografera i alla dessa rörelser men men med lite hjälp så blev detta resultatet.

Här Louise, nöjd med resultatet…..

Ikväll faller regnet tungt och mörkret smyger sig in. Egentligen borde kanske även sinnet kännas likadant men trots mörker och ensamhet känner jag ett behagligt lugn och en varm känsla med mina tankar bakåt och även framåt i tiden. Min kärlek fyller 14 på fredag…Minns så väl min egen årsdag.

 

2 svar

  1. Hejsan, Gunilla! Vacker mor har vackra barn, nja… två snart medelålders herrar vet jag inte om de är så vackra, men i mina barnbarn ser jag flera drag som är så oävna. Apan älskar ju sin unge, så sägs det ju. Jag räknar nog skönheten som kommer inifrån och den är ännu så länge stor. Och jag är tacksam för att jag kan vara tillsammans med hela min familj igen. Det var en dal i livet vi inte vill känna igen, men som sagt livet är ju sådant, upp och ner. Näe, tandläkare gillar jag inte heller, men nu har det rullat igång och jag vet inte vart det skall sluta. Ångesten finns där…
    Va bra att du hittat din nisch i livet. Det passar dig att pula med hantverk och det tillsammans med andra kvinnor som har samma ådra. Kul att det finns möjligheter.
    Ikväll blir det cirkusbesök tillsammans med Fred och lille Cameron, undrar om han kan få ut någonting av det? Cirkus är inte min starka sida…
    Ha en riktigt bra dag!
    Birgitta

    14 maj, 2012 kl. 11:28

  2. ces quatre enfants sont magnifiques……ce sont tes petits enfants??????? nous ne communiquons pas beaucoup depuis quelque temps….Que deviens-tu ????donne moi de tes nouvelles!!!!!!!!!!!!!!!!! je vieilli…mal..je suis souvent malade et je trouve les journées longues….fait moi signe…je t’embrasse amie du net,

    12 september, 2012 kl. 16:09

Kommentera

