Hic et nunc/ Här och nu

Godnatt jord…

…skrev Ivar Lo-Johansson och jag använder samma ord med nedanstående foto. Denna underbara dag och kväll vår natur gav oss. Cykel och kamera har varit mina vänner idag. I princip hela eftermiddagen och kvällen har jag  bara hängett mig åt all skönhet naturen ger och tack för att få ha mina sinnen att kunna njuta allt detta med.

Ett svar

  1. Vacker bild men det ser lite kallt ut. Här lyser månen med en liten tunn skära. Underbart med sommar igen

    24 maj, 2012 kl. 22:58

Kommentera

