Hic et nunc/ Här och nu

Försommarens under….

…har vi, just nu, runtomkring oss. Syrén och kastanj sprider sin doft och blommor av många de sorter tjusar våra sinnen. Fåglarna har fullt upp att ta hand om sina små. En liten familj. mor med barn, träffade jag på, under min cykeltur i fredags, men var fadern fanns förtäljer inte historien.

Vågar vi ge oss ut…

Här gäller att vakta...

Här gäller att vakta…

Ut i det stora blå...

Ut i det stora blå…

Hopp, här blev grönt....

Hopp, här blev grönt….

Jag sticker och syrran dök....

Jag sticker och syrran dök….

Bäst, jag med...

Bäst, jag med…

3 svar

  1. et plouf… fascinant, comme ils sont à l’aise sur et sous l’eau…
    @+

    6 juni, 2012 kl. 16:00

  2. Översta bilden gillar jag. Så liten i det stora.

    21 juni, 2012 kl. 05:59

  3. Bonjour Gunilla, je ne suis pas venue depuis longtemps, j’ai eu des problèmes de santé, ; c’est un réel plaisir de revenir voir toutes ses belles photos. Amitiés, je t’embrasse;
    Nadine.

    19 december, 2012 kl. 17:17

Kommentera

