Hic et nunc/ Här och nu

Bild

Så längesedan……

jag var inne här på min wordpress att jag hunnit glömma allt om hur jag hanterar programmet

MEN jag tänker göra ett försök att komma igång med att skriva. Jag ser att en del har förändrats

och det hoppas jag är både till det bättre och enklare. Börjar med att testa om jag kan lägga in

ett foto som jag tog från Stadsparksberget den 29 dec 2014 och som är en vy över mitt vackra Jönköping.

Vy över del av Jönköping

Vy över del av Jönköping

Kommentera

